onsdag, november 26, 2008

Massa babbel om egentligen ingenting..

Fy fan vilken seg känsla i kroppen
kroppen är tung och seg
att ta mig ur sängen idag var en kamp
ögonlocken vägde bly och det sved i ögonen
men ändå har jag sovit
allt är bara segt i kroppen
men det blev iaf promenad idag, vilket var väldigt skönt
fast även den var tung som satan
men promenaden är en skön start på morgonen
bara gå där i min egen lilla bubbla, i mina egna tankar.. få rensa ur skit som ja bär omkring på, tankar och funderingar som ligger och maler.

läste mitt horoskop igår
Veckans tema: "Drömmande"
Nu är det inte mycket som kan få dig hemifrån, du vill bara mysa in dig i grottan och strunta i resten. Kanske du har någon särskild du drömmer om...
Veckans Bästa: Kärleken
Veckans Sämsta: Utgifterna
Råd: Ta det onda med det goda

jag gillar ju som sagt horoskop
de som stämmer är utgifterna.. fy fan!!
och myset, just nu är jag sådär grymt sugen på att få ligga sked på kvällarna och bara få känna lite närhet..
men men, tror nog de flesta får den känslan ibland.
kärleken?!?!
hmm.. jo kom och ta mig med storm

igår pratade jag i telefon med en av mina försäljare
han är en sån där sjukt rolig fan
när han kommer på besök blir de många skratt iaf
kanske beror på hans humor är lika kass som min
och när samtalet var slut så avslutade han med puss och kram
lite skillnad mot för vissa andra torra tråkiga försäljare man har kontakt med

imorgon är det dags för Kennet the kotknäcker igen också
eg har jag inte råd att träffa han, men är nog ganska behövligt
så bara hosta upp de slantarna och se glad ut
och genomlida de minuter som han håller på med kroppen

jag skulle behöva göra lite hushållssysslor just nu
men lusten för de infinner sig inte
så jag drar ut på det med att göra allt annat ist

Inga kommentarer: