söndag, november 16, 2008

Ja och så försvann ju ytterligare en dag av denna helgen bara sådär

De värsta med lördagen är eftermiddagen
då kommer känslan av trötthet stormandes å ja blir sådär lagomt jävla mossig,
känner mig totalt flottig å ögonlocken blir tunga
men ändå har jag det ganska skoj
kanske väldigt lättroad just den tiden på dagen
å att då jobba med Malin
som vet med en liten blick precis vad jag menar för saker
gör så skratten ligger väldigt nära till hands
å hela lördagspasset känns lite lättare.
Kvällen blev iaf till att umgås lite med mora gRabs
å gav dem skjuts från punkt A till punkt B
å från B till C och sen tillbaka till A
för att nu komma hem å krypa ner i sängen
å medans jag är på jobbet imorgon, eller senare idag
ska bror hit med mina "nya" madrasser
som ja hoppas fungerar bra för mig

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, jag tycker du är kul då. Du fnittar åt precis vad som helst Haha! Och så ibland blir du diktator men det lyssnar jag inte så mycket på...hahaha!