torsdag, november 27, 2008

En presentation av mig själv.. och reaktion på den

En Allmänt förvirrad 2barnsmor som ofta har glatt humör,
som gillar att åka hoj när tiden för d finns..
vilket jag försöker få tid för så ofta som möjligt.
på vintern blir de döperiod
då jag inte har några talanger inom skidor eller liknande,
men skoter blir de lite grann av iaf.
och skridskoåkning på sjön
även någon sväng i pulkabacken.

munnen går mycket å ofta med dem som vill å orkar..

intressen..

Pilla naveln
Spana in röven på de manliga som handlat av mig å är på väg ut
bowla
Tugga strunt

Fick en kommentar om det.. å den är väl inte helt fel ute eller??

Själv så föddes en nyfikenhet hos mig när jag besökte din sida:)
Känner att det skulle vara intressant att få veta mer om personen bakom.
Av din presentation att döma
så tror jag att du är en rätt så lättsam person med glimten i ögat
och som inte tar superallvarligt på allt och alla.
Är jag ute å cyklar nu?

Inga kommentarer: