söndag, oktober 26, 2008

Pengar hit, Pengar dit.. bränner dem friskt!!

Ullared igår, sjukt mycket folk
Ikea idag, sjukt mycket folk..
löningshelg gör folk totalt galna!!
men har då fått en hel del shoppat iaf, å mera shopping ska de bli.. skitbra handla på såhär innan jag gjort räkningarna.
Har iaf fått lite ensamtid med syster under våra små Shoppingäventyr, då Rikard tagit barnen.. Tack TAck!!
å Bilen blivit uppskjutsad till verkstaden å väntar på sin årliga service.
Annars har regnet öst ner mera eller mindre hela dagen..
vi myst med Taco käk idag å så blir de film nu ikväll bara kidsen lagt sig.
å jag ska försöka hålla mig vaken lite längre ikväll,
i natt blir de bara jag å kidsen i rummet,
så förhoppningsvis får jag sova den här natten nu iaf.

2 kommentarer:

Malin sa...

Hur gick det med din fikadejt då?

LiNdA sa...

den blidde det inget av med :oD