onsdag, oktober 22, 2008

Match Making..

Samtal med R
- jag har hittat kille till dig
- lägg av
- en polare på jobbet som jag känt länge,
- är han snygg??
- jag tycker det iaf, skild å me 2barn å bor i stort hus
- jaha oki
- han är väldigt snäll, skulle nog vara något för dig, men han är biff, du kanske bara gillar tunnisar?
- men näe.. men alltså
- han skulle nog komma hit i helgen på fika
- alltså nu får du ge dig!
- de kommer bli bra de här
- jaha så jag ska flytta ner till Götet?
- ja men han har ju stort hus
- men näe

luren passerar sen över till N,
R kvittrar i bakgrunden om att han tydligen nämnt mig för polaren redan.. å låter väldigt nöjd!

Jag hoppas han skämtar!!!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Sluta fjanta dig nu och ge grabben en chans! Du får ju offra dig lite juh...Men flytta till Göteborg kan du bara glömma, han får komma hit faktiskt.

Anonym sa...

ha ha ha
Som jag sagt förr så har du INGET att förlora :) KÖR HÅRT VÄNNEN :) Jag kommer mer än gärna och hälsar på sen ;):D
/H

Anonym sa...

Han skämtar inte heller. Den här mannen sitter på sitt jobb och leker HITCH dejting service ;).

han frågade mig
- Vad tycker du om att han kommer hit o fikar
- Det är ju pinsamt
-Varför
-För att du har försökt fixa ihop kanske
- Men jag sa att hon kör R1:a, han tyckte det va ball som fan
-RRRRRRRRiiiii...rrrrddddd

LiNdA sa...

å JAAA PINSAMT!!!!!
men har han bubbelpool.. så måste jag ju fundera på saken ;o)
Annars går de bort.

å Malin, du får oxå komma till götet å hälsa på isf,

ja H, du är så välkommen :o)

Varför R valt mig som dejtingExprimentOffer?!?! :oP