tisdag, oktober 28, 2008

Lite barn och jobbledig blir jag.. hur ofta händer det?!?!

idag har de vart väldigt lugnt faktiskt..
å nästan inte spenderat några pengar,
hämtat bilen, å där använde jag mitt DraNuOchBetalaSenareKort..
å sen fick ja lov handla snus,
men annars nobba jag systers förslag om åka till affären,
å imorgon blir de hemfärd,
just nu känns de inget roligt alls, då stelheten i ryggslutet kommit tillbaka..
Malin, har ditt gått över eller?!? :oP
Men men.. de lär nog gå bra, bara bita ihop, ta en pronaxen å gasa på..
sen får ja se om Oldiesen skulle komma förbi på kvällen eller om de blir myskväll med H ist å kolla serier.
Även MoraJ ville jag skulle höra av mig när ja kom hem..
ibland är ja poppis alltså.

Oj, nu blev jag barnledig från de att vi kommer till mora imorgon oxå... najz!!

1 kommentar:

Malin sa...

Mitt håller på att gå över så det är väl på väg till dig då antar jag Haha!