måndag, oktober 06, 2008

Första dagen på länge som de inte blivit soffSov

Ja i morse blev de promenad iaf, med riktigt med musik i öronen..
köpte mig en iPod i helgen, bror hjälpte mig fixa.
när han sen kom in på mitt jobb med den, eftersom jag inte sett den innan..
holy shit vilken liten gRej han kom med!!
Men den rymmer mycket låtar å ljudet var iaf riktigt bra.
så Tack bror!!

Nu ska jag strax hänga lite tvätt å sen hämta kidsen, å sen dags för jobb..
FB var på väg hit en vända på förmiddagen oxå, men blev inget.. fåse om de blir senare besök då.
Linus hockyträning igår gick iaf väldigt bra å han längtar redan tills nästa söndag.
detta är nu starten på hans hockeykarriär å sen blir han proffs å då har han lovat mig ett hus..
fåse hur länge detta blir en sport han vill hålla på med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har förskt med alla tänkbara medel att försöka luska ut vad FB står för men jag måste nog vara dum :O :S :D
Hoppas iaf att du får en trevlig kväll ;):D
/H

Anonym sa...

Nu har jag skrivit en kommentar på alla mina riktiga syskons bloggisar så jag måste printa ner en kommentar till min låssissyrra åxå,.... kool music grunka,... =)

LiNdA sa...

Hallå BigLåssasBro just nu i Polen..
kul att du tänker på mig oxå :o)

Anonym sa...

När han blir proffs så har han en moster som oxå vill ha ett hus. Kan ta ett ute vid havet TACK! Kan bjuda igen när Rocky har blivit proffs i hockey, golf lr fotboll ;)

who the fuck is fb?