måndag, september 29, 2008

Updejt..

Frekväll:
DiscoBowling med Syster å Rikard, tänkte vi skulle kolla formen inför Tävlingen på lördagen..
inte en serie över 150 för mig, å syster kom inte ens över 100.. å för Rikard gick de inte heller bra.. men hann vann iaf middag på striketävlingen som var.
aja, kul hade vi iaf.
men laddade kände vi oss inte inför lördagen..

Lördag:
Lite marknad, å sen gick jag å syster hem å ladda upp med en breezer innan tävlingen, kunde ju knappast gå sämre än fredagen.
16,00 matchStart..
de går bättre än förväntat å drämmer in med 203 i första,
syster gör 96??
men hur som, i andra serien händer något med syster å hon drämmer in spärr efter spärr å slutar på 171,
jag gör 191..
kul har vi..
tredje serien börjar vi bli trötta.. men den slutade ganska bra för båda... tilläggas även att jag hade 23 hcp poäng å syster 53.. de plussas på i slutet på varje serie.

sen efter avslutad match intog vi baren å sen kollade vi på resten som spelade sina serier.
efter det god middag, grill buffe å efterrätt..
prisutdelning..
å jag vann Damklassen..
å sen drog jag å syster även hem pris för bästa Banpar..
Kul Kul!!

Efter det blev de hem till mig å spelafton å alkohol intag..
utgång skulle det bli på hotellet med RockAfton.
inte en enda rocklåt var de som spelades,
dåligt med folk,
totalt värdelöst,
å på något sätt hade jag under dagen/kvällen lyckats med få i mig 11breezers 4hotshots å ändå var jag inte ens salongsberusad, konstigt hur kropp fungerar ibland.
men de var jag glad för på söndagen.

Söndag:
Blev mest socialt umgänge med släktskapet å sen avslutade vi kvällen hemma med pizza..

idag:
lämnade kidsen,
tog promenaden,
käka frukosten,
tvärdog på soffan å vaknade upp 2 timmar senare,
så var bara duscha å sen hämta kidsen..
å alldeles strax dags å åka till jobbet.

Inga kommentarer: