torsdag, september 04, 2008

idag.. Torsdag..

Köpte en bok idag när jag och kidsen var inne i mora..
EMMA
Mias dottter
Fortsättningen på Gömda, Asyl och Mias hemlighet
Jag tycker de böckerna är väldigt bra, har jag väl börjat läsa dem så har jag inte kunnat sluta förens de varit utlästa.
likaså idag,
3timmar å så har jag läst ut hela boken..
med andra ord..
Även denna var väldigt bra.

I morse blev de iaf promenad, känns så skönt efteråt när jag fått gått min vända.. musik i öronen å bara få gå å rensa tankar ur huvudet... bara gå och få vara.
Hem och äta frukost och ta en dusch.. skön start på dagen.

Sen vid 10 i morse for jag, C & Plingen upp till Kennet..
de gick bättre än väntat,
några tillrättavisningar av Nack och Ryggkotor,
slapp maskinen och bara några få tag med tummarna gjorde susen..
lite massage å vips var jag klar.
Så nu är jag som ny igen, eller inte riktigt då.. men nästan..

Nepp sängen nästa

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom inte längre än till Asyl och den har jag inte läst ut än...

Skönt att få knäcka lite hade oxå behövt det + satt en sträckskivalängs med hela ryggen..
Kna ju gå m den en sisodär 27 år så kanske hållningen bli bra ;)