onsdag, september 17, 2008

Dum blir Dummare och de roar..

i morse power walkades det med syster,
sen tog vi tripp till mora för handla lite, för pengar vi inte har.. men gick bra det oxå.
gjorde även besök på Maxi för lite inhandling,
å när vi kom ut till bilen igen så parkerade syster vagnen å skulle plocka ur Rocky, bilen var olåst å jag hade ju för mig jag låste den när vi gick in,
tryckte ändå på unlock..
å wips
så blinkade bilen snett bakom... vi stod alltså vid fel bil, haha
å vi kände oss som dum dummare..
men vi fick då skratta gott åt oss själva en stund.

Väl hemma igen så blev de familjeumgänge å Simon roade Rocky en stund vid matbordet

Nu blir de soffa en stund,
fåse om FB skulle komma förbi en sväng oxå..

Tjing!!

1 kommentar:

Malin sa...

Haha! Låter typ som det jag gjorde men jag gick in och satte mig och kollade på passagerarsätet. Det kände liksom fel på nåt vis. Där låg en ask med läkerol. Sen kom jag på att Lovisas barnstol var borta, därför såg det konstigt ut. Hann till och med tänka att läkerolasken måste ha legat under hennes stol innan jag kom på att jag var i fel bil. Bilen ägdes dessutom av en polis..haha!