måndag, augusti 25, 2008

Min dag än så länge å lite om helgen

Lämnade kids
MorgonPromenad på 1 timme
Frukost
Ofrivilligt soffsov
Hämtade kids
å snart jobb..

igår efter jobbet blev de mera hOjjande,
nu har jag iaf kört hOj hela helgen.
igår blev det tur upp till Älvdalen å runt Gopshus, Mora å hem.. så blev några mil.

Annars har helgen mest bestått av JOBB, å sen lite sOcialt umgänge..
i lördags provade jag äta surströmming för första å sista gången..
FY FAN SÅ VIDRIGT!!
de hade gjort en liten (eller svag som de kalla det) tunnbrödsrulle, tog första tuggan.. smaka lite konstigt, men tänkte.. hmm inte värre än såhär.
tog en tugga till..
å smaken som då spred sig i munnen, de var nå fruktansvärt.. kunde inte förmå mig till tugga å inte heller svälja å det äckliga bara växte i munnen, så jag spottade ut skiten å sen klunkade i mig dricka, smaken i munnen var de värsta jag varit med om..
Men nu har jag iaf smakat, å kan säga att de är det äckligaste jag ätit!!

Tjing!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det räcker väl att lukta på skiten för att förstå att man inte ska stoppa det i munnen.

Vad duktig du är med promenader...börjar tidigt med beach -09