torsdag, augusti 07, 2008

LillpOlisens små ord.. som träffar så rätt

jaha.. inget nytt har hänt just sen sist..
eller jo.. de har det visst.
jag å kids tog promenad till Campingen å tog en glass å toast, handling å matlagning..
H kom förbi på lite mat å updejt,
jag fått frågan om en fika någon dag, Mc-kille från forum..
får allt se hur det blir med det

å Under handlingen så tjuva jag lite fint en lösgodis, Simon var inte i närheten..
plötsligt hör jag
"sådär får man inte göra.. bla bla bla"
lillpolis Simon stod där från ingenstans..
så kommer vi ut i bilen, så säger han..
" jag tog oxå en lösgodis eftersom du gjorde det"
`jo jag tog en godis å det var fel av mig, så får man inte göra`
" näe, men jag gör ju som du gör"
Japp där fick jag..
1-0 till lillgRabben
de lyssnar inte på vad man säger, men de gör absolut så som man själv gör.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ha ha, passa dig!