lördag, augusti 02, 2008

Dagen idag..

Klockan 9 Ringde telefonen, morgonväckningen jag beställt..
lagomt jä-la seg var jag, önskade att de var regn ute så jag fick sova kvar.. Ögonlocken var så tunga,
Tack vare nattens DriverVerksamhet..
men med tanke på jag fick väckning så var det inget regn ute just då.
så bara kliva upp och i med frukost och packa lite grejjer, sen åkte jag å Linus iväg på fisketur i HamraSjön med S, J & M, Simon ville inte med.. så han fick vara med mormor och morfar.
vädret var väl inte det roligaste, men det regnade inte iaf,
så vi hann ut på sjön med båtarna å fiska lite, men de blåste väldigt så vi drev väldigt fort in mot land, för de där S & M hade glömt Ankaret,
men hur som, både jag å S fick en varsin Abborre.
Sen började det regna, men vi fortsatte en stund till, tills vi blev lagomt blöta å kalla.. så åkte i land å fikade lite, sen gav vi upp.. för vi var alldeles för kalla å blöta för att fortsätta.
det var extra skönt med varm dusch sen när jag kom hem..

Kvällen har tillbringats hos J & M där det har spelats " Med Andra Ord"
många skratt och konstiga ord har det blivit,
å jag min nöt får alltid för mig att Andorra ligger i Australien, fast jag vet det inte gör det..
Och det kommer jag minsann få äta upp.. HaHa
Aja, blev två raka förluster..
vilket inte händer mig ofta i det spelet *mummel*
men men..
Denna dagen har iaf varit väldigt bra.

Inga kommentarer: