söndag, augusti 10, 2008

Blev lite äventyr idag iaf..

Ja då var helgen över..
Dagen idag var oxå seg, dåligt med kunder.. men vi var ganska mycket personal, så vi fick lite städat, plockat och frontat iaf.
sen hoppa jag lunchen idag å slutade tidigare för kunna joina in på hOjtur med Mora & Orsa grabs..
9 hojjar blev vi, riktigt skoj.. trots regnet som kom.
Jag vet iaf att jag måste börja nöta kurvkörning, har problem med det även i bil så.. träna å träna.

går bra på vägar jag känner till, men kurvor jag inte ser vart de tar vägen osv.. har jag väldigt svårt för.
men men.. övning ger färdighet.

Nu blir de sängen å laddning för ytterligare en vecka..




2 kommentarer:

Malin sa...

Här tränas det också kurvkörning för fullt just nu. Vi kör övre vägen till Mora. Bra kurvor där när man behöver öva.

Anonym sa...

Roligt att ni åker ett gäng sådär..
"GÖTt MoS i BAlltOrP" :P