söndag, juli 20, 2008

Updejt om Helgen..

Fre..
ja då firades Eli.. upptäckte ny shots, Slippery nipple satan så gott, men AJ så farligt.
kul hade vi iaf,
spelade spel å sällskapade, skrattade så tårar rann..
sen var de även någon som roa sig med att pappra in Eli´s bil, haha


Lör..
ja då hände inte mycket Alls, slöa bort halva dagen, sen for jag ut å visade mitt tRevliga å sOciala fejs en stund..

Idag..
ja då har det varit dop för lilla ROCKY
Jag och Martin (Rikards bror) är även faddrar till LillKillen
killen skötte sig jättebRa, var ju även gudstjänst före, men han satt helt lugnt och tyst och var med på det under hela timmen det höll på.
Sen avslutades det med mat och fika hos mor och far, gott gott.



imorgon så är det dags för jobba igen..
kan tala om att jag INTE har någon lust alls, men men... blir säkert bra bara jag kommit in i det.
men ångesten idag är inte nådig,
så när jag lagt kidsen ska jag mysa soffan å bara vara.

1 kommentar:

Malin sa...

Japp, nu är det äntligen våran tur att vara lediga :)