torsdag, juli 31, 2008

Snabb updejt

Det blev ingen långtur på hOj igår, L blev sjuk på natten så de hela ställdes in.
Istället så for jag, Linus, S och M upp på hOj till Tallhed och kollade på flygplan..
Sen blev de:
Bassäng
Skjutsa mor å kids till mora för åka med rälsbussen till yra
Thai mat
Lite Tv
Socialt umgänge
Yra, fast nykter såklart.
Väldigt sent i säng å upp tidigt för jobb

Så dagen idag har varit väldigt lång,
men ändå for jag å kids ner till Campingen efter jobbet, låna trampCykel å tog en vända runt området, lagomt tills regnet kom var vi klar med turen..
så vi for hem å laga mat ist..
å nu är jag skittrött så tänker lägga mig..
väldigt tidigt för vara jag..
bilder från div saker kommer imorgon..
gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Men var ni inte massa folk som skulle åka? Ställdes det in bara för att en blev sjuk. Det var ju tråkigt men ni får väl ta en annan dag istället.