tisdag, juli 01, 2008

Liseberg

Ja idag gjorde vi nöjjesparken..
Jag, Nina, Kidsen och Marina (Rikards mor)
ungarna fick åkband, så de fick åka precis vad de vela och så mycket som de orkade..
Linus drog upp mig i Bergbanan de första han gjorde..
JIPPPII!!
ja den var skoj..
men min mage blev lixOm kvar någonstans efter vägen.. hua!
blev inte så mycket mera sen för mig än vattenkarusellerna.
Uppskjutet å nersläppet som jag vill men aldrig fått chansen att åka, är fortfarande oåkta, vill ju ha sällskap å åka dem oxå.
Så får bli en annan gång.
Simon vill gärna åka massa, men är ändå rädd, så vid flera karuseller så gick han i kön men banga sen ur, så Linus fick åka själv.
Andra karuseller åkte de flera gånger om, så de hade skoj iaf..
Marina och Simon vann vid snurrhjul oxå, 2kg godis... å de blev enda vinsten oxå, även fast de blev många hjul vi prova på.
efter 5 timmar gav vi upp å åkte hem.
å då hade Rikard gjort mat,
Tack Tack de var gott!!

Och ikväll blev de en liten stunds tv tittande och avkoppling i soffan.
Imorgon far jag och Simon hem igen, Linus som blir kvar nu.. så ska försöka komma iväg i tid, så slipper de bli så sent å komma hem, så kanske jag hinner med tur på Pärlan oxå.
måste även fundera på hur jag ska göra med kläder och skydd osv oxå..
got to have some real stuff..

Inga kommentarer: