söndag, juli 27, 2008

Here we go again..

Ja nu börjar ny vecka..
en jobbigare, men samtidigt mera äventyr å sen ledig helg på det.. kan ju bli kanoners.
iaf så på tis blir vi nog några som hOjjar ner till Rättvik å kollar cruz,
å ons är det dagstur som de pratas om, så vi får väl se då, vad som blir av och inte..

Dagen idag var lite småseg tillåfrån, även fast de var mycket och göra..
fast de beror nog på att de fortfarande känns i kroppen efter 11tim passet..
imorgon blir de drygpass oxå, men men bara bita ihop å se glad ut.
Lagomt tills jag stämplade UT idag, så öppnade himlen sig såklart å regnet öste ner, så åkte och sällskapade med familjen å bästa Rocky,
de åker hem imorgon så lär passa på.

imorgon bitti hade jag tänkt å få sova lite, men de sket sig då jag kom på att jag bokat klipptid,
snälla frisören klämde in mig på en egentligen icke morgontid, för hon kände igen mig å de tiderna hon hade passa inte..
Tack Tack!!

Hur som..
Ladda för ny vecka
å nu blir de sängen,
blivit lovad få höra en visa..
gOdnatt

Inga kommentarer: