onsdag, juli 02, 2008

Hemma igen då..

Resan hem gick jättebra,
Simon pratade inte ihjäl mig, vi poppade musik, pratade, skrattade åt simons små kommentarer och han kollade lite film..
mindre kul å sitta hela dagen i bilen när solen skiner utanför, hade ju hellre legat å pressat i solen för försöka få lite färg..
men ändå är jag ingen som får färg, eller gillar å ligga i solen.. men iaf, Tanken på det.
AC är iaf skönt...
nu är det så gott som bokat med V-ås..
även fast N och M ringde å ville jag skulle komma ner redan på fre å bli kvar tills lördagen, fungerade inge bra med barnvakteriet,
så blir hOjtripp ner å hem på lördagen ist..
bara så vädret är oki
Har aldrig åkt långtur.. så detta blir en prövning..
å på Söndag blev jag inbjuden på gRillning, sweet!!

Imorgon hoppas jag iaf på finväder, så jag å Simon kan åka till Bassäng eller Strand å leva semesterliv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni har lika fint hos er som vi har här. Synd bara att vi inte har lika lätt att ligga vid stranden lr bassänger här.