torsdag, juli 03, 2008

ååh.. vad sne jag blir..

Suttit å kollat en film, å sen hade den ett sånt kass slut.. Hatar såna filmer!!

Imorgon blir de nog stranden om solen är framme, å då ska framsidan solas, baksidan har fått sitt för ett tag framöver..
men bra om kroppen får lite färg på sig, för i höst..
ja då jävlar ska jag åka utomlands..
Vart vet jag inte än, vet bara att jag ska åka.

Linus ringde idag,
imorgon ska han få sova på en båt, så han ringde å frågade om han fick det.
å han lät så glad över att få göra det, så vem kan neka det..
hoppas allt går bra bara..

Jag och Simon tog oss en liten hOjtRipp på kvällskvisten oxå, tänkte jag skulle glida en vända själv men han skulle absolut med, försökte muta med bolibompa å tjejerna från området kom å ville leka, men han ville åka hOj,
så de var bara å ta med han det, men det gick bra.
Gled en vända runt byn och in till mora å vände..

Fick även höra att vädret ska bli sämre till helgen,
skit!!
Men hoppas ju de inte blir så, för vi hade tänkt åka på lördag förmiddag.
fåse hur de hela blir.
å lite orolig känner jag mig för att åka så pass långt, känner av handlederna ganska mycket under dessa turer..
men men

Nu blir det iaf sängen..
Tack å gOdnatt

Inga kommentarer: