torsdag, juni 12, 2008

Tappad sovmorgon, CellProv, Osv..

Nu har Linus sommarlov, slut på tidiga morgnar.. ja förutom när ja jobbar då.
idag låg ungarna till 9 och jag till 10, å hade planer på göra detsamma imorgon..
men NÄÄ!!.. då har ju jag Gyn tid kl 8,30.. En jävla dum tid, hur kunde jag Tacka Ja till den!?
de är iaf dags för det årliga CellProvet som jag måste ta, bara hoppas att det ser bra ut även i år.
Annars har dagen varit oki,
fast just nu kommer jag inte ens ihåg vad jag gjort idag..
jag har väl mest umgåtts med familjen och tagit det allmänt lugnt.
och så har jag löst två av mina "problem"
fast de värsta är att utgifterna inte stannar där, nejdå,
imorgon blir de pengar för CellProv, ungar ska springa kajt´n, de ska vara kort till bassängen..
shit alltså..
och det är 13 långa dagar kvar tills lön.
De kostar å heta Linda nu kan ja tala om..
men men..
eftersom jag inte har något val, så kommer jag fixa det.

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, det brukar alltid fixa sig på nåt underligtvis. Det är faktiskt konstigt...