måndag, juni 23, 2008

Resten av dagen blev såhär..

jag å Linus tog cykeln bort till min far å fick den pumpad, sen åkte vi å slängde lite skräp..
å så kom solen, den tittar inte fram många stunder under dagen..
så vi tänkte glida lite hOj, men blev att vi gled cab ist..
vi cabba ner, tog vända till mora å cruza ett varv,
sen hem igen..
handla..
myste soffan med lite glass å tv..
å när vi gjort kväller.. vad händer?!
den där jävla solen kommer fram å skiner mera än den gjort på hela dagen..

TACK som fan!!!
vädergudshelvete!!!!!
Nej imorgon hoppas jag på väderförändring..
1a riktiga dagen på semestern idag och jag börjar få panik över vädret.. hmm

och Malins mess idag hjälpte inte:
nu har du bara 27 dagar kvar..
- fuck u

2 kommentarer:

Malin sa...

Du, så mycket som ni mobbat oss så kunde jag visst skriva så!

Och så kan jag tala om att visst, solen sken men ack va kallt det var ändå. Till och med jag vill ha lite mera värme så jag fattar att ni som gillar värme och sol tycker att det här är vidrigt. Men dom sa på nyheterna att närmsta tre veckorna skulle bli fina och sen skulle det bli jättedåligt väder igen. Det hade en gubbe sett på abborrarnas fenor :)

LiNdA sa...

jag väntar på de fina vädret, så hoppas att de stämmer då :o)