söndag, juni 22, 2008

Dagen idag

Har varit väldigt bra och soft.
Det blev å packa väskan åt Simon,
han har nu fått följa med Moster å Rikard till Göteborg och blir där hela veckan, sen åker jag å Linus ner, och sen blir de byte.. så bara Simon blir med hem.
Tack syster å Rikard för att ni gör detta.. betyder väldigt mycket.
jag, bror å hans tjej har glidit lite cab.
tog Sen hOjen in till mora å krama Simon hejdå,
anslöt sen till en grupp hOjåkare, 6st blev vi som for siljan runt..
fasen så skoj, lite skillnad mot för att glida runt själv.

Nu ska jag krypa ner i sängen,
å se framemot morgondagen och att jag slipper kliva upp tidigt ur sängen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, det är helt underbart att du ska få lite avkoppling min Linda. Det behöver du!

LiNdA sa...

jo Tack jag känner ju det..
kändes ett tag som den där väggen inte var långt borta.
så nu gäller de bara å ladda om batteriet å bli människa igen.