måndag, maj 12, 2008

Måndag, Måndag, Mååååndag... Hur jag än försöker så tycker jag inte om Måndagar

Uppe 7 med tuppen,
iväg med Linus till skolan
däcka sen av på soffan under MT läsning, vilket inte var planerat
Sen hade jag klipptid, å när jag sitter där nere (har en salong precis under där jag bor) så kommer Simon inspringade med hemtelefonen, de var tandläkaren som ringde,
de skrattade gott på salongen, haha
fast de var så dålig mottagning så hon fick ringa upp igen på mob, tidsändring..
Nu hänga lite tvätt innan de är dags för å hämta Linus å börja tänka på jobbet.

mitt horoskop för veckan:
Veckans Tema: "Livets goda"
Veckan ser ut att innehålla mycket av livets goda, nu njuter du av det bästa du kan få för pengarna.
Skön gemenskap får dig också att blomma upp!
Veckans Bästa: Kärlek eller Vänskap.
Veckans Sämsta: Vackra illusioner.
Råd: Dela med dig.

ja nog njuter jag av de bästa jag kunde få för pengarna.. min Pärla, haha

2 kommentarer:

Malin sa...

Typiskt Simon :)
Och fin var du i håret fast det inte syntes så mycket framifrån. Men det var snyggt. Och jag..jag gillar måndagar på ett konstigt vis.

Anonym sa...

Send me pics på nya frillan TACK!!!!!