lördag, maj 24, 2008

Lördag, bla bla osv osv

Vaknade upp med en känsla av ledsamhet,
mycket tankar som jag önskar jag inte hade.
men men
ska skjutsa Linus på kalas nu å sen kolla hur vädret beter sig,
Simon ska få åka hem till morfar å jag ska fasen ta mig en tur å få tankarna på annat håll.

Min päRla



sen även dessa oärliga människor jag stött på i mina dagar..
fuck u
allt kommer fram tillslut ändå.
jag förstår ändå inte att de kan leva de liv de lever
å fortfarande må bra över sig själva.
men men.. no longer my problem..



ska göra ryck här nu iaf..

puss å hej

trevlig helg

7 kommentarer:

Malin sa...

Kramar min Linda!

Anonym sa...

Vad händer Qvinna???
Hörde att du och SImon fick en skön tur ialf :) Du får se det positiva- Du har i alf hojen :P
Puss

Anonym sa...

Dem där oärliga människorna kanske behandlar dig som du behandlar dem?

LiNdA sa...

du anonyma:
näe.. för jag brukar faktiskt köra ärligt spel, vinner inget på vara oärlig.
helst inte när de rör andra människors känslor.

Malin sa...

Du oärligt? Näää...knappast! Du om nån är väl ärlig men vet andra som du haft i din omgivning som inte varit ärliga.

Anonym sa...

Ok, se till att lära dig av dina misstag då så blir det nog bra till slut ska du se..
Största problemen vi människor har är nog fanimej att vi är duktiga på att se andras misstag men inte våra egna..

LiNdA sa...

Errare humanum est, ignoscere divinum