onsdag, maj 07, 2008

Blev visst helt Barnledig, iaf för en stund

Simon ville inte hem i morse, han tyckte vi skulle in på Ica, jag fråga vad vi skulle göra där,
han tyckte jag kunde dit å prata lite,
fine tänkte jag, jag kan dricka en kopp kaffe å vara social en stund.
Sen fick jag inte med Simon hem, han skulle vara kvar å jobba, han gick med PraktikantNiklas å plockade färskVaror å trivdes som fisken i vattnet.
Han fråga tillåmed chefen om han fick vara kvar, och kära arbetskamraterna var så snälla å sa de var oki.
så nu är han kvar å jag är hemma, så ska duscha lite nu å göra mig till människa igen.
Sen hämta upp han å åka på lunchBowling.
Börjar bli dags å träna lite inför Finalen som är nästa vecka..


2 kommentarer:

Malin sa...

Var in och handlade och han var så söt i sin tröja. :)

LiNdA sa...

jag fick han nästan inte där ifrån heller när ja kom å hämtade han, så skulle de bli kaos någongång så är de inget problem å ha med han på jobbet :o)