lördag, april 12, 2008

Göteborg

igår efter jobbet så satte vi oss i bilen å drog mot Göteborg.
Resan tog 6 timmar, gick väldigt bra å köra, kids kolla film å var lugna.. fast sista 10milen var jobbiga.. då började kroppen kännas av ganska rejält.
sovmorgon idag till kl 10 nästan, sweet!!
ungarna helt förälskade i sin kusin, ligger å myser med han hela tiden. Helt saliga..
Linus sa nyss:
är detta sant, ligger jag bredvid en bebis?!
sån lycka som sken i det ansiktet, de är värme...
å jag ser så mycket av mina ungar i Rocky.. häftigt!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Sorry att jag inte orkade ringa nåt till dig. Men hade jag ringt hade du nog ändå inte hört vad jag sa förnåt. Just nu känns halsen okej, har käkat glass. Gulliga grabbar alla tre på bilden :)

LiNdA sa...

det är lugnt Malin, vet ju att du inte mår riktigt hundra.
jobbigt och ha ont i halsen, jag slapp ju ha ont fast ja lät ju som jag lät. haha
grabbarna är supergulliga, å de värmer så gott i hjärtat å kolla på dem :-)