fredag, mars 28, 2008

Simons kommentar, räkningar mm

Idag när jag hämtade Simon säger han..
-men.. har du varit till frisören å målat håret??
när vi borstar tänder säger han..
- var de länge sen du måla håret??

Hallå!!
jag haft slingor i en vecka, å först NU märker han det.
Tack lixOm!!

Räkningar betalade,
lika tråkigt VARJE gång.. Rassel Rassel å sen är den där förmögenhetskänslan som bortblåst pga ett litet knapptryck.
Nu blir d soffan å vila inför morgondagen å dess bowlingtävling,
hoppas på många priser som jag kan ta hem.

å Malin..
Magen/Ryggen känns oki nu.

3 kommentarer:

Malin sa...

Mmmm...men du vet vad jag tycker. Du hade faktiskt för mycket ont för att bara skita i det. Dax att göra en helkoll av dig nu faktiskt.

Och han jag blev kär i på jobbet ja, undra vem det var, säkert nån som bara åkte förbi lilla Orsa och blev snussugen och såg en icabutik. Typiskt!

LiNdA sa...

jag skulle aldrig skrivit något alls, fick lite känningar..
men men, de som inte dödar de härdar :o)
skulle de bli alldeles för ont å de inte går över.. DÅ kollar jag, kanske, fast känner jag vissa av Er rätt, så lär jag nog inte ha något annat val :o)

får hoppas han glider förbi orsa igen eller iaf kommer in på affären :o)
å då vill jag se vem de är oxå.

Malin sa...

Jag har nog glömt hur han såg ut om han kommer tillbaka..haha!