torsdag, mars 06, 2008

Frukost, mora och bowling

Vid frukost i morse när jag gjorde i ordning mina vitaminer, (japp.. jag har blivit duktigt och äter Vitaminer Varje dag, fast d smakar skit)
så säger Simon.. ska du dricka det där? det ser ut som något kräkits upp det.
Tack vad det hjälpte.. haha

Idag har jag, H och Simon gjort Mora en snabbis, jag skulle in å köpa linsvätska å hon grejjer till gymet.
å ja.. jag handlade mera än planerat.. kläder åt kidsen, vinterskor åt mig själv, fick ju lov passa på när det var 70% rabatt, skor kostade 995kR men ja betala 298,50kR = FYND!!
Sen käkade vi på burgers, de tog sin tid.. men det gick.. tjohoo!!
sen hämtade vi Linus och sen åkte vi ner och bowlade, fick ju presentkort av min morbror då jag fyllde år, så det passade vi på att använda idag.
nu är vi hemma och ska förbereda maten, sen innebandyTräning,,

och sen är denna dagen slut å det är dags för jobbhelgen






1 kommentar:

Malin sa...

Ja, det tror jag väl att vi har va?