söndag, mars 02, 2008

Dagen idag..

I morse ringde klockan kl 7, och 8 stod vi startklara utanför mig, J hämtade vi upp i Falun.
så idag har vi gjort IKEA.. Jag, H, E och J
Två fulla vagnar fylldes snabbt med div grejer, både till oss å andra..
å för engångsskull var det inte jag som handlade värst, utan E.
för mig blev d iaf en hylla (som min far blev jätteglad över att han skulle få hjälpa till med)
en hel del ljus, glödlampor såklart, lampa till Simon, glas å tallrikar.
hittade mig även ett par joggingskor, fast på skoaffären då.
på vägen hem var det ganska lugnt med bilar, fast ju närmare Mora vi kom, dessto mera bilar mötte vi,
alla stackars trötta Vasaloppsåkare som skulle hem antagligen..



Bilen blev ganska fullpackad efter Ikea, ändå handlade vi på typ 3 affärer till
tur vi hade H med oss som är bra på detta med packa bilar.
fast ändå fick de sitta lite trångt, eftersom vi bara handlade mera..
ganska skönt att köra såna gånger,

På Siba träffade J sin sambo Robert,
som hon fick lov att kela lite innan hon gick vidare,

Tack för en bra dag tjejer!!

bejb,
idag har vi gjort det som vi så länge pratat om att göra..
men vad förbud det blev med..
och var inte alls så farligt som jag trodde de skulle vara.
å sen allt det där orala får nu vänta i ca 6veckor, men sen får vi ta igen det styggt ;o)
eller ja.. iaf du
haha

2 kommentarer:

Malin sa...

Tack för att du alltid är så rar och handlar åt mig när du är iväg till Ikea!
Puss

Anonym sa...

Jo men tack sj�lv du qc; Nu e d gjort lixOm.. � JO!! Ja l�r nog arbeta hem rej�lt d som uteblivit.. Tur att min sambO Robert inte e lika k�nslig (c;