söndag, februari 03, 2008

updejt

Vi började med att åka på After Ski i Grönklitt, jag å V drack Breezers, medans E smuttande på en cider, som hon dessutom upptäckte hade gått ut i datum, så hon gick till baren å fick en ny, haha


Sen for vi hem till V å spelade lite spel, jag å E vann.
B kom å gjorde sällskap oxå, sen blev det bowling... å ja.. d gick ju inte alls, men kul var det. V åkte hem efter bowlingen medans vi drog en vända till mora, men det var totalt värdelöst, så vi åkte hem ganska snabbt igen...

fast innan chauffören dök upp så hann vi gå bort till shell, å vi tyckte att vi frös lite väl mycket.. Tacka fan för det när det helt plötsligt blivit MINUS 13 gRader..
väl i bilen satt vi bak i bilen å bara gäspade, gäspade nästan käkarna ur led.. det var en lugn kväll, men det var skönt å komma hem till sängen.. drog på mig dubbla täcken å sen var jag i sällskap med Blund.

vaknade upp kl 7 i morse, men drog mig till kl 9..
avancerade till soffan en stund å kollade tv innan jag gick bort till barnen.
umgicks med familjen en liten vända, innan vi gick hem igen.
handlade lite mat å myste soffa.. en väldigt soft söndag har det iaf varit idag..
å imorgon är det vardag igen då.
kul kul!!
å i veckan när jag är ledig så måste jag ta itu med hemmet.. rentvätt som ska undan, saker som ska upp på vinden osv..

men men... det är då..
nu ska jag krypa ner i soffan..

Inga kommentarer: