onsdag, februari 06, 2008

Simons röntgen..

gick jättebra, har nog aldrig sett han ligga så stilla någongång..
han var jätteduktig.
om nu en extra röntgen behövs, så kanske vi inte behöver åka till falun, med tanke på han skulle bli sövd där, eller han skulle få lugnande, men så duktig som han var idag, då fixar han det utan bli sövd, å då går det att göra i mora.
fast jag hoppas ju vi inte behöver göra någon mera.
fåse om läkaren ringer i veckan å talar om hur det hela såg ut, själv tror jag inte det är något,
eller är väl iaf vad jag hoppas på.
Simons kommentar när det hela var över var:
det där var kul, kan jag få göra det engång till??

fast det fick han inte, haha

Efter röntgen for jag å Simon ner på mora å snabb shoppade lite, fast glömde den butiken jag skulle behövt vara in på, men men det hinner jag väl med.
Sen var det inte mycket kvar av denna dagen, skönt jag har en till ledig dag imorgon, får försöka hinna med lite mera då..
hinna med något av alla MÅSTEN..
igår beställde jag en ny tele oxå, hoppsan lixom..
fast behövs, min håller på balla ur.
å den kommer nog imorgon..
kvällen räddad sen, har jag den att leka med, haha..

Kvällens bowlingmatch spelades utan mig idag..
å d spelade så bra att vi Vann..
det känns så jävla bra just nu..
vi ligger i toppen, siktet på finalen.. å vi ska fan ge allt,
vi är verkligen inte å leka med i år.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag åkte in i en röntgen som var kanske 50 cm och jag åkte ut genom andra sidan. Det fick jag lite panik över... Hmmm...Duktig unge du har! Krama honom från mig