tisdag, februari 12, 2008

extra timmar, blåsväder och dålig stämning..

Idag fick jag extra timmar å jobba, å imorgon oxå..
så min lediga dag gick åt helvete, jag som planerat ta det lungt, och även besöka banken, men men.. samtidigt så vill jag ju ha mera tid, eftersom tid ger pengar.. men nu blir det 8dagar på rad igen, suck!!
och med tanke på att jag ska till Kennet imorgon så tänker jag försöka ta det lugnt ändå.

Och på jobbet har det blivit Mega reaktioner ang SKIT saker,
och vi TT (TaskigaTrion, som jobbade i söndags), är Vi som hamnat i blåsvädret, fast det var mig de (extrapersonalen) hade stört sig på i söndags, för jag råkat säga till dem å byta av person i kassan, och sen gett dem en apparat..
Herre jävla jösses lixOm!!
och jag hade påpekat hur de skulle ställa tidningarna oxå,
jag fick dem att explodera över saker de stört sig på sen länge, så jag utlöste tydligen det hela.
hoppsan då!!
Men nu är det slut med det, då gör jag hellre dubbelt arbete själv sen, för att fixa saker som de ska vara.
Töntar å reagera över såna saker. Som eg inte är något att reagera på överhuvudtaget. man ska väl för fan tåla att man ber dem gå till kassan osv, de ingår i arbetsuppgifterna.. Ääh!!!
och idag har ena personens pappa (som då jobbar med oss) varit totalt anti TT, han har inte sagt ett ljud utan bara surat omkring, vuxna människa och beter sig som värsta idioten!!
men det får han gott å väl göra, för nu orkar jag fan inte bry mig längre!!!
suger kraft och ork ur en.
Synd bara att han gör så det blir dålig stämning..

Näe nu tänker jag sätta mig i soffan och försöka få tankarna på annat håll.


see Ya

2 kommentarer:

Malin sa...

Du är bäst min bästa Linda!
Puss

Anonym sa...

Jävla trams.. Kunde det inte sagt det direkt till dig när du sa det till dem då?
Nej sånt där suger energi till tusen.
Skit i dem...