torsdag, februari 07, 2008

Dagen idag..

Har iaf hunnit med göra lite granna idag av det jag skulle..
Tvättat,
Hängt tvätten,
Kört diskmaskin,
Slängt sopor,
Burit upp julgrejjerna på vinden.. Ja jag vet, men bättre lite sent än aldrig.
Handlat,
Hämtat ut mobilen som kom idag, så nu kan ni ringa mig, för nu hör jag vad ni säger, hoppas jag.. jag har inte invigt den funktionen än.
Bäddat rent i sängen,
ja å sen vet jag inte vart tiden tog vägen, men två lediga dagar har nu bara försvunnit..
å imorgon är det dags för jobb igen.
Men det är fredag, å jag å Malin stänger, så det kan bli riktigt skoj.

nu blir det soffan en liten vända innan det är dags för krypa ner i sängen..

1 kommentar:

Malin sa...

Blir inte du och jag...sitter här med min andra supp i röven och har ont som fan ändå och mår illa. Fan, vill inte åka in igen...