torsdag, februari 21, 2008

Cake, Barn och gRattishälsningar

Nu har jag och Simon gjort Cake, fåse hur den är när det är dags och bjuda på den sen.

Pratat med sköterska på barnmottagningen oxå, jag ringde för att förnya recept, å samtidigt då höra om röntgen, för det gått två veckor nu och vi har inte hört något...
sen berättade hon att proverna vi tog förra gången, måste ta ett prov till.. för labb hade sullat med allergi testet.
det på Barn hade kryssat i vad för nötter som skulle kollas, men labb hade kollat på hela gruppen nötter, och d visat avvikelse..
så på måndag ska vi in igen, ta ett litet rör.. och sen får labb se till att göra det hela rätt.
Röntgen hade iaf sett bra ut.
Hon vi pratade med var iaf väldigt hjälpsam och trevlig.

Cake är iaf i frysen nu och vi ska tänka på lunch här, sen hämta Linus.. han ska bli klippt idag, sen läkartid för han ang nattliga besvär, sen ska vi faktiskt äta ute idag..
och sen kommer släktskapet hit å fikar lite.
Sen är det inte mycket kvar av dagen.
Min bror skickade hälsning till Radion idag, tur han frågade mig om Linus ålder innan, han fått för sig att Linus fyller 6år,
jag frågade om han var dum på riktigt!!
-ja men just, han fyller ju 7..
-näe han blir faktiskt 8
- VAAAAAA, vad tiden går..
min bror har inte full koll. HaHa..

Inga kommentarer: