tisdag, januari 15, 2008

Massage

jag har precis kommit hem efter att ha fått massage.. Aj vad det kändes!!
men känns skönt nu efteråt, visst aningen vimmelkantig känner ja mig..
Sen sa hon: Linda, du dricker inte så mycket Vatten va??
Ehum.. näe, är lite dålig på det...
så jag ska försöka bättra mig.
Sen var hon även och masserade d där jävla sätesmusklerna eller vad det heter, nedåt höfterna.. Kennet brukar köra där med maskinen, som gör så jävla ont, å det var inte skönt nu heller..
hon tyckte jag skulle försöka byta jobbskor.. korta muskler, hårt golv å dåliga skor.
så ska väl försöka göra det oxå.
om en månad ska jag upp till kennet för knäckning igen.. sen ska jag försöka underhålla min kropp på ett bra sätt..
men nu blir det soffan å lite serier innan sängen..

5 kommentarer:

Malin sa...

Ja, jag tycker att jag dricker dåligt nu. Men du dricker ju mycket mindre än mig. Dricker du vatten alls längre ens?

LiNdA sa...

jodå, något glas om dagen blir det, iaf när jag är på jobbet :o)
är otroligt dålig på dricka vatten, men blivit duktigare på dricka kaffe, haha

Anonym sa...

Tips med det där vattendrickandet. Om man tar en 2 liters petflaska , häller i lite vatten, in i frysen. Sen kan man fylla på med vatten efter det är fruset. Då har man alltid kallt gott vatten. Fast ni har ändå kallt och gott där uppe. Bara här i götet det är äckel vatten. O det där m skor är viktigt. Tänk på hur det blev för mor o hennes sena... Du har dåliga gener U KNOW

LiNdA sa...

jo tack..
å jag är väl den som ärvt allt dåligt..

Anonym sa...

nää du en annan åderbrock, halluxvalgus, blomqvist hakan, spret hår...behöver jag fortsätta...