måndag, december 03, 2007

måndag, ny vecka..

denna morgon har då börjat väldigt bra..
när jag klev upp i morse, då stod Linus redan i köket, påklädd å gjorde iordning sin macka till skolan.
så jag började med frukosten..
Sen gick jag iväg med han, vi kom i tid i allt,
sen när ja kom hem så satte jag mig i soffan, då försvann Simon.. fråga vart han skulle..
"du får se snart" blev svaret..
Så kom han in med en macka med skinka på, som han hade gjort till mig..
Vad händer??
Kan inte varje morgon se ut såhär??
nu hoppas jag bara dagen fortsätter i samma stil.
ungarna tyckte iaf att det såg bra ut här hemma, å jag tycker att köket ser så otroligt mycket större ut..
härligt!!
nästa projekt är kidsen rum.. puh!
å en grej är redan skickad å påväg hem hit, som ska vara i Linus rum..
någon som behöver en våningssäng?? isf är det bara å komma å hämta den..
nu ska jag plocka på lite här innan det är dags för jobbet..

ha en bra dag

1 kommentar:

Malin sa...

Ibland måste man få ha lite flytdagar juh :)