lördag, december 01, 2007

Min dag..

Jag å H for ju upp till ikea vid 8,20 i morse å kom hem 20,20.. en hel dag gick åt.
en vagn fyllde vi lätt med div saker..
vi handlat allt från bokhylla till värmeljus, å JA.. jag handlade glödlampor oxå.
så väl framme i kassan blev d väldigt dyrt.. men men, ja fick ganska mycket grejjer.
handlade jag några julklappar?
NÄJJ!!
handlade bara till mig själv.. mig mig å mig.. aah känns bra.
så ikväll har jag monterat ihop allt. känns lite konstigt med nya möbler.. men lär väl vänja mig.
Hade en fundering på vad jag skulle göra av mitt gamla glasbord,
men vi flytt så tappade jag skivan i golvet så den gick i tusen bitar..
så bara å slänga den.
Problemet löst!!
just nu är jag förbannat jävla trött..
Men måste plocka ur köket, pappsen å bror kommer hit imorgon å ska sätta upp tapet.. fatta!! äntligen så händer det.. tjohoo!!
Nej ska göra ryck här nu så jag kommer ner i sängen någongång

1 kommentar:

Malin sa...

Fint det blev och tänk att du fick köpa dina älskade glödlampor :)