onsdag, december 12, 2007

idag har jag fixat å donat massa.. igen

om det inte syns, nya till vänster å gamla till höger :o)
en jävla skillnad blev det..

tänk vad lite nya handtag kan göra skillnad, skönt få
bort d gamla bruna fula.
Tack mor å far för att ni shoppade till mig..

Tack C för din hjälp på Apoteket idag, väldigt snällt av dig att fixa
det hela åt mig.

Idag har jag varit ledig, somnade en vända på soffan i morse..
förvånad??
Näjj inte jag heller..
blev väckt av bror som ringde å tala om att varje morgon
när han kommit bort till mor å far
så har det varit meddelande på telesvar från Simon där..
när jag går med Linus på morgonen så brukar Simon vilja vara hemma, å
då passar han på ringa till mormor, å är det ingen som svarar, ja
då pratar han så glatt in ett meddelande å talar om hur ensam han är, å så gnäller han på mig
Tack Unge!!
Nu blir det lås på telefon..
haha..
Sen har jag varit på möte på dagis,
strukit Lucialinnet, imorgon så kommer Simon vara den unge som har ett lucialinne som är lite svagt färgat rosa, knappt märkbart faktiskt..
(ja den råka hamna i tvätten med en tröja som var röd)
fixat mediciner på Apotek,
gått en promenad med mor, ungar å hundar,
sen tog vi fika på bowlingen.
å sen var det bara hem å fixa å dona, skruvat handtag.. som nu passa perfekt.
tvättat å hittat vart felet ligger.. med tanke på att det konstant rinner vatten över golvet.
å sen har jag även plockat undan rentvätt å hängt upp den nya..
jag har fasen varit ganska duktigt idag..
men nu blir det godnatt, känner mig slut både i kropp å själ,
å sen alldeles för tidig start imorgon..

1 kommentar:

Malin sa...

Du är så pysslig min lilla Linda. Här ska det städas och skruvas. Båda delarna INTE bara skruvas. Och jag ska INTE flytta nån byrå. Det har jag lovat mig själv!