tisdag, december 18, 2007

dagen idag, som bara försvann..

puh vilken dag..
först jobbat, en jobbdag som försvann väldigt fort.. vilket iofs är väldigt skönt!!
sen hem slänga ihop mat,
Linus julfest i skolan, som må vara den sämsta ever, just pga ingen ordning alls.. å sen gick vi hem.. eller jag skjutsade kidsen till mormor å morfar,
för jag skulle på fackmöte mellan 20-22..
ganska nyss kommit hem, till ett hem som jag skulle behövt göra massa i, men tiden räcker lixom inte riktigt till då..
förkyld satan har jag blivit igen oxå.. Vad har jag gjort för å förtjäna denna omgång av förkylning?? när jag nätt å jämt blivit av med den förra..
imorgon ledig iaf, ska gå på Linus julavslutning i kyrkan, å sen försöka få tid till att åka å kolla på hundvalparna som jag så länge sagt jag ska göra..
sen kommer syster å Rikard..
å sen blir d massa familje grejjer som ska göras..
men nu ska jag bädda ner mig i sängen å kolla på prog jag spelat in..
over and out

Inga kommentarer: