onsdag, november 14, 2007

Kidsen dåliga å en alldeles för lång å seg dag..

Dagen idag har varit den längsta å segaste på bra jävla länge, trodde aldrig den skulle ta slut..
Men tillslut gjorde den det...
Simon har varit dålig under veckan, kraftig hosta, heshet å tungt med andning.. men tack å lov ingen feber eller sånt, men han har fått tillbringat dagarna med min mor å bror.. Tack för ni ställt upp, det betyder mycket.
Men tydligen något som går på dagis nu, för d var flera barn som var dåliga.
Linus låg i min säng i morse, å så sa han att han haft krupphosta i natt, men mådde bra i morse..
men han ringde till mormor medans jag jobbade å ville hem, han mådde inte heller bra..
så idag har jag ringt runt till olika läkare å fått recept på deras mediciner, för d mediciner jag hade hemma har gått ut i datum å recepten lika så.
året har annars varit väldigt lugnt med sjukdommar å grejjer, men nu verkar det komma.
Imorgon så har Alex lovat å ta barnen iaf,
å sen blir de kvar hos dem, eftersom d ändå skulle hämtat dem tidigt på fredag..
å på fredag är jag ledig, ooh my good vad jag tänker sova ut då..

Nu blir det sängen här, alldeles för tidig start imorgon..
godnatt

Inga kommentarer: