söndag, november 25, 2007

Horoskopet för veckan, helgen å läget..

Vattumannen
Veckans Tema: "Lyx"
Nu sätter du lyxkant på vardagen och det kan innebära allt från fina fester till härlig shopping. Du tycks ha gott om slantar att slösa bort!
Veckans Bästa: Att göra andra glada.
Veckans Sämsta: Förflugna ord.
Råd: Glöm ej morgondagen..

ja igår var det fest, bowlingtävling å jättegod middag på det. Trevlig Trevligt!!
fast bowlingen gick åt helvete..
men jag vann iaf en Sillburk.. från Willys!!
tröstpris till d som bowla sämst, d fick en bowlingtimme å en stor tomtelykta.. (värt minst 260kR)
jag kom iaf 7a, å jag fick SILLBURK.. från WILLYS!! (säkert inte värt mera än 8kr)
hur rättvist är det??
NÄJJ då.. inte är jag bitter heller.. *mummel*

å ang shoppingen.. japp den har redan börjat,
beställt tv idag nu,
ska beställa sängar till kidsen oxå, hitta sängar idag som d ska få, d såg bättre ut än dem jag kollat på innan..
Är det någon som behöver en Säng?? får en våningssäng å vanlig säng över.
å sen på fredag bär det av till ikea.
nej jag har inte vunnit på lotto eller liknande..
bara drabbats av köpmani.

Imorgon är det måndag igen,
ny vecka att ta sig igenom..
Snart första advent, shit vad fort det går..
Hoppas bara nu att allt vänder till det bättre..

Hur kan person D säga till person B,
jag har aldrig känt för någon som jag känner för dig,
vill vara nära dig, saknar dig and so on..
men ändå välja att förlora personen??


godnatt

Inga kommentarer: