tisdag, oktober 02, 2007

Vissa saker minns jag fast jag inte vill & det jag måste minnas försvinner väldigt fort

Jag å mitt jävla minne...
idag skulle jag ringa Kennet som är kiropraktor.. eftersom jag glömde det igår, för då gick jag hem å sov ist. glömde bort det hela förra veckan oxå för den delen.. kass jag är.
han har teletid mellan 8-8,30.. å när i morse kom jag på det.. jo kl 9.
Bra av mig!!!
nu ska jag lägga in larm på telefon tror jag, för jag verkar inte kunna komma ihåg det själv.
suck för mig å mitt minne.

Märks det blivit höst, å höstmörker.. jag är sååå trött,, ja väldigt mycket tröttare än vanligt, å har en krypande känsla i benen, det är väldigt drygt.. järnbrist??
tycker hösten är otroligt tråkig, kall å lite som livar upp, men visst.. mycket fina färger å titta på osv, men hösten är en tid då jag kan känna mig väldigt ensam,..
men men, ja har det ganska bra just nu ändå,
I´m still standing!!
å så länge jag står stadigt utan mitt svarta hål så är jag glad.
å nu drar bowlingen igång igen, så kommer iväg på något.. iaf en dag i veckan.

igår på jobbet så ringde min tele.
först Rikard, å jag hann inte mera än trycka bort det samtalet, då ringde Syster, å det kom mess.. å jag sitter i kassan å får massa konstiga tankar på vad som hänt,.
så ja ringer på avbyte å ringer upp,
då var det inget farligt iaf..
men en väldigt GLAD nyhet..
Rikard har varit å fixat å donat med verkstaden, så de halverade min kostnad.. vet inte vad han gjorde men,
TACK SOM FAN RIKARD, DU ÄR BÄST!!!
men NI måste ge fan i å ringa mig massa gånger på rad å skrämma mig.

Nu ska jag göra mig klar å sen åka till jobbet..
ha en bra dag

1 kommentar:

Malin sa...

Och jag som var glad över mina 100:- på Ikea Haha! Och du svarta hålet, det skiter du i iår tycker jag!
Kram