söndag, oktober 07, 2007

Vattumannen 7-13 Okt

Veckans Tema: "Valmöjligheter"
Nu tampas du med svåra val som bara din näsa för smarta lösningar kan fixa. Släpp fam din kreativitet i stället för att tänka negativa tankar!
Veckans Bästa: Saker blir gjorda
Veckans sämsta: En oförstående person
Råd: Använd dina kunskaper rätt

Kärlek: Du tänker mycket på kärleken. Du står kanske inför ganska svåra val som du inte alls är redo att fatta än.
Ekonomi: Det händer inte å mycket men du är missnöjd med din ekonomi som sådan. Du önskar dig kanske ett nytt jobb.

-------------------------------------------------------------------------------
saker blir gjorda, ja det hoppas jag verkligen, i morgon är jag ledig å har tänkt ta tag i garderobsbiten osv,
å ang kärleken,
jo jag tänker mycket på den faktiskt..
finns den äkta kärleken??
kommer jag att någongång hitta den?
kan ja verkligen hitta någon som jag kan riva min just nu välbyggda mur för?
någon som ser mig för den jag är?
någon som är seriös?
någon som jag verkligen kan lita på å känna mig trygg med?
just nu är jag så förbannat less på alla dessa lekar som killar kör, detta runtpippande å omogna beteende..
allt detta jag ser å hör, gör ju att jag tvivlar starkt på hela det manliga släktet..
sorry att ja nu drar alla över en kam..
men bevisa mig gärna fel..
är nog mest ja som träffat på helt fel killar kanske .. men d har verkligen fått mig å tvivla å blivit totalt less..
å som ja känner just nu...
ja då kommer jag bli en ensam bitter gammal nucka.. haha
fast någonstans hoppas jag ju ändå på att hitta mig någon ordentlig kille, som står med båda fötterna på jorden å som vet vad han vill, å som är riktigt jävla bra..

Inga kommentarer: