måndag, oktober 15, 2007

Uppdejt om helgen som varit..

jaha, den här helgen gled iväg väldigt fort..
Fredags,
slutade kl 17..
hämtade kidsen å vi hade myskväll med tacos å grejjer, å sen låg jag mest på soffan å kollade tv tills jag blev alldeles för trött,

lördagen:
jag å H med kids åkte till mora badhus å bada å bubbla, eller kidsen bada, ja å H satt mest på kanten å pratade.. men bubbla gjorde vi iaf..
sen åt vi lite på McD,
sen blev d hem å packa lite till kidsen, skjutsade dem till mor å far.. å sen hem göra mig klar för Malin å Helenas fest..
fast först skulle vi från jobbet samlas hos Rita för lite förfest... å där satt vi å drack det mesta..
väl på festen så hade hade d blandat superBål, stark som satan, fast ja tror inte jag drack så mycket.. ja å Eli drack hotshot i plastglas, jag tror det var det som tog skruv..
Jag å Carro tog oss en, ja tillåmed två skogspromenader, fast vi vet inte riktigt varför heller.. men d promenaderna gav oss iaf blåmärken på ben å ömmande kroppar.. haha
å sen skråla jag visst karaoke oxå.. det lät väldigt illa,
å sen var d typ någon tävling med poäng, men jag tyckte mest motståndaren var den som fick mest poäng hela tiden,
säkert fel på den där jävla micken ja hade.
Jag å Eli satt å diktade ihop ett fint mess till Carros man oxå, men han hade visst förstått att det inte var hon som skrivit det.. tro om vi var lite för brutala i vårt diktande, haha
men vi hade väldigt skoj..
Tack Malin å Helena för festen!!!

Söndag..
Vaknade upp väldigt tidigt, mådde bra.. men hungrig..
så kl 8 käkade jag taco frukost..
sov en vända på soffan, käkade ägg å nudlar till lunch..
åkte å kollade film å tog det väldigt lugnt,
sen bort å kramades med kidsen lite innan jag ska skulle iväg på nästa äventyr..
tog en korv på statoil, fast eg hade jag velat haft en stor flottig pizza, länge sen jag hade sånt matbegär dagen efter.. drygt!!
Sen åkte vi på jobbet å kollade på River Dance i Falun..
fast det var typ likadant som d jag såg förra året, men det var bra ändå..
fast satt mest å tittade på deras smala ben.. å att ja kanske ska börja steppa lite å komma i form, men fan vad allt fett ska dallra i början.. så kom på att d skulle nog bli väldigt jobbigt, haha
denna helgen gick iaf väldigt fort, men det har varit en rolig å bra helg..
mycket umgänge å äventyr..

Nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig klar för å fara till jobbet..

ha en bra dag..

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för att du ville komma :)