onsdag, oktober 10, 2007

Onsdag..

Jaha.. idag har jag typ jobbat bort hela dagen, började 11 idag å slutade 20,15.. å japp, ja sov bort en timme på morgonen oxå, men var så trött när ja gått med Linus till skolan, så jag fick lov lägga mig en stund..
jag tror jag har brist på något i kroppen som gör mig så trött..
inatt sover kids hos mormor å morfar å hon lämnar dem imorgon sen, bara för jag börjar 7, så jippii.. ja kan ligga typ 10-15min längre imorgon :o)

å idag när jag skulle backa ur garaget så tog sidospegeln i garaget, tack å lov den är flexibel, annars hade ja inte haft sidospegel kvar..
å går tackla jag en 2åring som stod bakom kassan där jag var, jag skulle iväg.. vände mig om å gick.. donk.. å sen låg där en unge på golvet, men ja d gick bra iaf.
ibland känner jag mig riktigt jävla klumpig alltså.. undra hur det kommer sig??

Tror jag lyckades med å sträcka mig på någon vis i måndags oxå, när ja stod å brottades med garderoben i väntan på att bror skulle dyka upp...
har ont på utsidan av bröstet mot armhålan till typ.. gör verkligen ont när jag ska göra något med den armen, helst om jag då ska lyfta något..
men men.. d lär ju snart gå över.

Annars rullar dagarna på, denna vecka är snart slut oxå..
shit alltså, var tar dagarna vägen??
tycker ändå inte jag gör något spec... vardagen är sig lik å förbannat tråkig, men ändå trivs jag i den just nu..
Jag hittar mig själv å tar dagen för det den är.
fast visst, saknaden känner jag.. efter den person som jag känner sån samhörighet med så det är äckligt.. men ändå ska det vara så svårt.
men men.. I´m still standing on my 2feet..

Nu blir det sängen..
godnatt

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Det verkar som alla är trötta nu. Måste vara den kassa sommaren.
Backat ut ur garaget har jag också gjort, icke med samma tur som du tyvärr.

Ha en bra dag och kram!!!

Malin sa...

Och Petter, han backade ur en carport..med dörren öppen och vips så fanns det ingen dörr där mera Hahaha!

LiNdA sa...

hahaha.. vad skönt å höra att jag inte e ensam,:o)

kram på er