söndag, september 23, 2007

Söndag morgon..

å jag planerat sovmorgon.. då jag inte börjar fören 11,45.
Men jävlar så bra det Inte gick..
men jag ska nog göra ett försök till.. bädda ner mig på soffan med en film, å se hur det går.. jag vill ju sova när jag väl får chansen.

igår efter jobbet så drog Helena med mig på promenad, å en lång sådan oxå.. 2 timmar med raska steg gick vi runt hela jävla hansjö, born, berget osv..
å jag har inga bra promenadskor..
så nu sitter jag här med blåsor under stortårna..
det gör satans så ont!!
första timmen gick bra att gå, sista timmen blev en plåga..
väl på hemmaplan kände jag mig helt slut i nedre delen på kroppen, mest då i fötterna.. så då tackade jag för mig å gick hem, medans hon gick en vända till.. den tjejen är inte frisk.. eller så hade hon bara bra skor. haha..
blir en spännande dag på jobbet idag..

nej soffan nästa..
godmorgon å godnatt

Inga kommentarer: