tisdag, september 25, 2007

Min Dag...

Vaknade i morse, skickade iväg Linus till skolan med min farfar, eftersom jag skulle ringa VC å boka tid.
Fick tid 9,45..
så åkte å hämtade Linus strax innan, bad Simon stanna i bilen.
Linus var ute på skolgården, så var in å hämtade hans tröja, sa till läraren att vi åkte till läkare å kommer igen om en stund,
vi kommer ut i bilen å Linus pratar på om allt möjligt, å jag lyssnar å pratar, väl framme vid läkarstationen parkerar jag bilen å vi är på väg ut, vänder mig bak till Simon..
men där bak fanns ingen Simon..
Vi åkte ifrån han på skolan..
så var bara å vända tillbaka till skolan, hitta Simon å åka tillbaka igen... han var ute på skolgården å lekte med Linus kompisar, tror inte ens han märkte att vi for ifrån han.. haha..
fan vad jag kände mig lyckad just då.

läkaren hette Alf-Erik..
vilket jag tyckte var ganska roligt..
men hur som helst, det gick iaf bra med fingret, vi skulle låta det vara å se hur det blev, troligtvis så skulle det bli bättre.

Sen var det bara å åka tillbaka med Linus å sen även åka å lämna Simon på Dagis.. å jag åkte till jobbet för å göra mina 5 timmar.

Nu hemma igen å ska slänga ihop lite mat..

å jag mår faktiskt ganska bra idag.. träningsvärken har börjat å släppa å jag börjar känna mig som människa igen..
tack å lov!!

1 kommentar:

Malin sa...

Det är bra att det inte bara är jag som har åkt ifrån ungarna nu :) Och du, Alf-Erik har Lovisa en vän som heter..på sant Haha!