tisdag, september 04, 2007

godmorgon..

Linus är lämnad,
Simon sitter å kollar på något japanskt skit på dvd å tycker det är jättebra..
Jag ska gå å förbereda tvättmaskinen så det bara är å dra igång den när jag kommer hem idag..
annars är allt sig lik, vardagen knatar på framåt..
ärligt så håller den på knäcker mig totalt..
jag vill bara ha ett break, att något jävla skoj händer.
iaf bara en dag som inte ser lika dan ut som alla andra..
igår på jobbet så kändes jag mig alldeles borta, känns konstigt att ha varit ledig helgen å sen börja kl 15,
var en del kunder som fick en del saker fel inslaget, kände mig inte alls med i spelet igår..
Nej nu ska jag göra ryck här..

ha en bra dag

1 kommentar:

Malin sa...

Välkommen till klubben! Men du, gråt inte på toan på jobbet som jag gjorde. Det är så svårt att sluta...
Kram