torsdag, augusti 16, 2007

Torsdag snart över, shit vad veckan gått fort!!

Helt sjuk eg, det är fredag imorgon, jag har gjort en hel vecka snart.. sjukt vad fort dagarna går ibland..
Dagen idag gick då faktiskt väldigt fort.. Tack å Lov för det!! för tänkte detta passet skulle bli så drygt, men kändes ganska soft ändå.
Tack bror för du hämtade kidsen idag..
När jag kom hem fixade jag burgare åt mig å Linus, Simon han åt pannkaka..
gott var det..
å Linus han vräkte då i sig två stycken stora burgare.. fattar inte hur den lilla kroppen får i sig så mycket. Han äter redan mera än vad jag gör..
han kommer fan äta mig ur huset!!

Sen jag kom hem så har jag haft en känsla av träningsvärk i benen.. hur fan jag nu kan ha det??
jag har då inte tränat..
eller viss träning har jag haft, men inget som ska kännas i låren.. eller kanske visst?!?!
kanske beror på att jag går snett.. som mina kära arbetskamrater kom på idag efter d att d provat mina skor..
hmm..
Tack för ni påpekar mina brister lixom,..
fast ja var inte den enda med "fotproblem".. haha

imorgon blir det till att kliva upp tidigare än vad jag eg vill oxå..
lika bra å vänja mig, för på måndag börjar allvaret igen,
Linus börjar skolan, på riktigt.. Ettan, 1an, Första klass.. shit alltså, ungen börjar bli stor.
men först har vi ledig helg.. sweet!!
Nej nu ska jag softa ner mig i soffan en liten stund, sen börja tänka på refrängen..fåse om jag får något tRevligt nattsällskap eller inte..

over and out

1 kommentar:

Malin sa...

Synd att vi inte har samma storlek på skor..då kunde vi lixom jämna ut dom. Du nöter utsidan och jag insida..haha!